Returnarea produselor

Politica de retur


Politica de retur a zaire.ro este in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014.

Situatiile prezentate mai jos sunt explicative, ele fiind supuse si in limitele OG 34/2014.

  1. Pentru produsele achizitionate online/telefonic:

Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telephonic  comerciantul, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Notificarea se face prin email la adresa office@zaire.ro

 

 Produsele achizitionate pot fi returnate în termen de maxim 14 de zile de la data primirii comenzii prin completarea formularului de retur si urmand pasii din formular.

PRODUSELE REALIZATE PE COMANDA NU SE POT RETURNA, DOAR SE POT FACE MODIFICARI DACA ESTE NECESAR.

 

     IMPORTANT

  1. Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, o copie a Facturii de achiziție si Formularul de Retur. Returnarea unui produs fără ambalajul sau accesoriile acestuia va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos.
  1. Returul este acceptat daca in urma investigatiei produsului intors la sediu, nu se gasesc urme de purtare, uzura, sau alte modificari. In caz contrar, aceste actiuni vor duce la diminuarea valorii bunurilor.
  2. Costul transportului nu este returnat in caz de retur. In cazul platii nu cardul, daca produsul este returnat sau neridicat, plata transortului este suportata de catre cilent (returul de face doar pentru produs).

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară. 

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea accesoriilor aditionale;
- murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;

  1. Costul de transport al returului in valoare de va fi suportat de catre client, iar costul transportului este calculat de firma de curierat(daca sunt km suplimentari acestia sunt suportati de client). 

         Informatii Generale

  1. Pregătiți și asigurați corespunzător produsul pe care doriți să-l returnați punându-l într-o cutie de carton împreună cu Formularul de retur completat si Factura.
  2. După ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în decurs de 5-10 zile lucrătoare se returnează banii. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.
  3. Returul banilor se va face prin transfer bancar intr-un cont comunicat de catre client.

 

Descarca formular retur